avatar Ten blog rowerowy prowadzi aaadam z miasteczka Katowice. Mam przejechane 12706.45 kilometrów. Nie odnotowuję kilometrów przejechanych w terenie, co wcale nie znaczy, że kocham asfalt. Jeżdżę z prędkością średnią 23.15 km/h i się wcale nie chwalę.

Moje rekordy

Największa prędkość: 63.21km
Najwięcej dni na rowerze pod rząd: 7dni
Najwięcej kilometrów w miesiącu: 2387.62km

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy aaadam.bikestats.pl
  • Sprzęt Merida Crossway MD-20

Wyznania bikeholika

Wtorek, 30 lipca 2013 · dodano: 30.07.2013 | Komentarze 2

Cześć! Nazywam się Adam i jestem bikeholikiem. Nie radzę sobie już z tym nałogiem. Ostatnio zauważyłem, że jeśli nie walnę setki dziennie to źle się czuję. Owszem, jak pokazuje historia choroby (statystyki), mam przerwy w nałogu. Ale zdarzają mi się kilku dniowe "ciągi" rowerowe. Czasem wystarczy nawet pięćdziesiątka do szczęścia, czasem i po dwóch setkach mam mało.

Dzisiaj na przykład, tak bardzo mnie ciągnęło do nałogu, że w pośpiechu wychodząc z domu zapomniałem włożyć rękawiczek. Nie wiem czy jest to spowodowane nadużywaniem, pośpiechem czy może zespołem odstawienia rowerowego? Miałem w sumie kilkanaście godzin przerwy od nałogu...

Dopiero skończyłem, a już myślę gdzie pojadę jutro. Ruszam z samego rana bo już mam kaca, a najgorsze to odstawić :D