avatar Ten blog rowerowy prowadzi aaadam z miasteczka Katowice. Mam przejechane 12706.45 kilometrów. Nie odnotowuję kilometrów przejechanych w terenie, co wcale nie znaczy, że kocham asfalt. Jeżdżę z prędkością średnią 23.15 km/h i się wcale nie chwalę.

Moje rekordy

Największa prędkość: 63.21km
Najwięcej dni na rowerze pod rząd: 7dni
Najwięcej kilometrów w miesiącu: 2387.62km

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy aaadam.bikestats.pl
  • Sprzęt Merida Crossway MD-20

Katowice - Lipowa

Poniedziałek, 8 lipca 2013 · dodano: 08.07.2013 | Komentarze 2

Wycieczka, której głównym celem było zdobycie brakujących gmin w woj. śląskim. Wyjazd o 5.05, pogoda idealna. Do Zatoru jechałem jak po maśle, później zaczęły się zjazdy i podjazdy i tak do Lipowej. Temperatura rosła wraz ze zmęczeniem. Trasa trudna, wiele razy miałem dość i chciałem prowadzić rower. Przeklinałem później decyzję o zdobyciu Lanckorony (nieplanowanym), a podjazd tam był niemały.

Łącznie wysokość podjazdów wyniosła 2249.20m co jest moim rekordem. Rekordów było zresztą więcej: najdłuższa trasa w jeden dzień i największa prędkość 63,21km/h.

Do samej Lipowej jechałem polami (droga w remoncie/przebudowie/likwidacji). Dojechałem siłą woli. Na miejscu, miła Pani pokazując mi kwaterę, pochwaliła się, że w łazience mam do dyspozycji stacjonarny rower treningowy i saunę fińską :P
Jakoś ani na jedno ani na drugie nie miałem ochoty i siły.

Pierwsze spojrzenia w stronę gór © aaadam

Spojrzenia w stronę gór, bardziej w prawo © aaadam

Kobieta w ruchu (klasztor w Kalwarii Zebrzydowskiej) © aaadam

Kamieniołomy? w drodze na Mucharz © aaadam

Zaliczone zostały: Spytkowice, Brzeźnica, Skawina, Kalwaria Zebrzydowska, Lanckorona, Strychów, Mucharz, Zembrzyce, Sucha Beskidzka, Stryszawa, Koszarawa, Ślemień, Łękawica, Gilowice, Lipowa.