avatar Ten blog rowerowy prowadzi aaadam z miasteczka Katowice. Mam przejechane 12706.45 kilometrów. Nie odnotowuję kilometrów przejechanych w terenie, co wcale nie znaczy, że kocham asfalt. Jeżdżę z prędkością średnią 23.15 km/h i się wcale nie chwalę.

Moje rekordy

Największa prędkość: 63.21km
Najwięcej dni na rowerze pod rząd: 7dni
Najwięcej kilometrów w miesiącu: 2387.62km

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy aaadam.bikestats.pl
  • Sprzęt Merida Crossway MD-20

Mikołów - Wojkowice Kościelne - Mikołów

Piątek, 20 września 2013 · dodano: 20.09.2013 | Komentarze 3

Wycieczka z kategorii "dziwne". Cel dostarczenie przesyłki pod wskazany adres. Pominę tu historię owej przesyłki, choć w jej przypadku słowo "dziwna" wydaje się być niewystarczające. Misja zakończyła się sukcesem połowicznym, ponieważ adresatka miała za krótkie ręce. Szczegóły sprawy i anatomii w/w kobiety zostawię jednak w spokoju i skupię się bardziej na rowerowej stronie przedsięwzięcia.

Wyjechaliśmy ok 10.00 z Mikołowa do Katowic odebrać rzeczoną korespondencję i przez Siemianowice Śląskie, Czeladź, Sarnów pomknęliśmy do Wojkowic Kościelnych. Z małymi problemami odnaleźliśmy cel podróży i po doręczeniu pojechaliśmy w stronę Dąbrowy Górniczej.

Po kilku kilometrach moja tylna opona skręciła się w dziwny sposób, co najmniej jakby dostała reumatyzmu (ostatnio było trochę wilgotno :P). Zachodziła obawa, że nie dojedziemy do domu, gdyż przez przetarcie widać było dętkę. Upuściłem trochę powietrza, coby zmniejszyć ucisk wybrzuszenia i klepiąc zdrowaśki jechaliśmy dalej.

8,5kkm i wygięło ją ze zmęczenia? © aaadam

Kenda, tych opon nie polecam © aaadam

Dziwny przypadek "reumatyzmu" opony © aaadam

Opona, a raczej to co z niej zostało © aaadam

Ze złych wieści pozostaje dodać, że nowa sztyca, choć ładna, nie zlikwidowała trzeszczenia. Widać będzie to jednak problem ramy.
Trzy razy naprawiałem hamulec tylny, trzeba będzie kupić nowy.

Ogólnie Merida, a w szczególności słabe podzespoły klękają po kolei. Jestem na nią obrażony i za karę jutro nie umyję jej łańcucha i będzie w niedzielę śmigać na zasyfionym.

Najlepsze co mnie spotkało tego dnia, to przepyszny obiad, na który zostałem zaproszony przez babcię Wojtka. Niebo w gębie!

Na pożyczonej oponie (Wojtek wygrzebał gdzieś w piwnicy) spokojnie dojechałem do domu.
Kategoria do 200km

wloczykij
| 20:15 piątek, 20 września 2013 | linkuj Na kendach się już dwa razy "przejechałem", i teraz już wiem ze na ogumieniu niema co oszczędzać.
A co do oponek z MERIDY to do tej pory mam na przodzie "fabryczną" oponkę która ma już z 18 tyś, i jeśli się nic nie wydarzy to wymienię ją w przyszłym roku.

Pozdrawiam
aaadam
| 19:10 piątek, 20 września 2013 | linkuj Wrażenie udanej zawdzięczam pysznemu obiadowi! Nie będę jednak narzekał, w końcu dojechałem cało do domu, a mogło być różnie, np. pchanie roweru z Dąbrowy... brrrr
Ola | 19:01 piątek, 20 września 2013 | linkuj Ja wymieniłam oponki z meridy już po 3000 km. Mimo że nie było śladów przetarcia a tym bardziej wypukłości to miałam przebitą dętkę co ok 2 tygodnie. Z hamulcami nie miałam problemów. W serwisie raz mi wymienili linki i jest ok.
Mimo problemów widzę że wycieczka udana ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iezda