avatar Ten blog rowerowy prowadzi aaadam z miasteczka Katowice. Mam przejechane 12706.45 kilometrów. Nie odnotowuję kilometrów przejechanych w terenie, co wcale nie znaczy, że kocham asfalt. Jeżdżę z prędkością średnią 23.15 km/h i się wcale nie chwalę.

Moje rekordy

Największa prędkość: 63.21km
Najwięcej dni na rowerze pod rząd: 7dni
Najwięcej kilometrów w miesiącu: 2387.62km

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy aaadam.bikestats.pl
  • Sprzęt Merida Crossway MD-20

Mikołów - Gliwice - Zabrze - Ruda Śl. - Chorzów

Czwartek, 12 września 2013 · dodano: 12.09.2013 | Komentarze 2

Do Gliwic po odbiór zamówionej latarki (Convoy S2 XM L-2 T6 4C), ładowarki i uchwytu. Potem do sklepu rowerowego w Katowicach po zamówiony uchwyt Infini ARCSPAN potrzebny do zmontowania wszystkiego na kierownicy. Akumulatorki jeszcze nie doszły, więc nocne testy chyba w poniedziałek.

Ewoluuje cały czas sprawa trzeszczenia. Okazało się, że to jednak nie jarzmo ściskające pręty siodełka, ale najprawdopodobniej zacisk mocujący sztycę w ramie. Jutro kupię nowy i ... mam nadzieję, że nie okaże się coś gorszego... np. pęknięta rama :O
Kategoria do 200km

aaadam
| 23:29 czwartek, 12 września 2013 | linkuj Już smarowałem :/ Zobaczymy jutro z nowym zaciskiem.
Isgenaroth
| 15:25 czwartek, 12 września 2013 | linkuj Niedawno miałem problem własnie z takim trzeszczeniem dochodzącym z okolic siodełka. Pomogło przesmarowanie sztycy, która okazała się już zbyt sucha, stąd były własnie trzaski i rożne "pyknięcia"
Spróbuj, może to jest to diabelstwo :)
Powodzenia w walce tajemniczymi dźwiękami rowerowymi !!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ewyno