avatar Ten blog rowerowy prowadzi aaadam z miasteczka Katowice. Mam przejechane 12706.45 kilometrów. Nie odnotowuję kilometrów przejechanych w terenie, co wcale nie znaczy, że kocham asfalt. Jeżdżę z prędkością średnią 23.15 km/h i się wcale nie chwalę.

Moje rekordy

Największa prędkość: 63.21km
Najwięcej dni na rowerze pod rząd: 7dni
Najwięcej kilometrów w miesiącu: 2387.62km

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy aaadam.bikestats.pl
  • Sprzęt Merida Crossway MD-20

Merida trzeszcząca

Czwartek, 29 sierpnia 2013 · dodano: 29.08.2013 | Komentarze 5

Trzeszczenie sztycy osiągnęło dzisiaj apogeum! Trzeszczy i stęka nawet na gładkim asfalcie. Na szczęście zamówiona nowa sztyca będzie u mnie w przyszłym tygodniu.

Na razie pozostaje mi odszukać słuchawki do smartfona i skopiować jakąś muzę na jutrzejsze jeżdżenie.
Kategoria do 100km

noibasta
| 21:24 piątek, 30 sierpnia 2013 | linkuj U mnie skrzypienie dochodzące "z pod siodła" okazało się skrzypieniem dochodzącym z połączenia rama, sztyca, zacisk ale długo do tego dochodziłem ;) gdyby ... odpukać ... wymiana sztycy nie pomogła to daj cynka, podzielę się :)
aaadam
| 19:20 piątek, 30 sierpnia 2013 | linkuj Smarowałem, ale nie mam takiego wymyślnego smaru jak Ty. Zwykłym smarem rowerowym ŁT coś-tam.
noibasta
| 17:12 piątek, 30 sierpnia 2013 | linkuj znam ten ból ;) pykało, trzeszczało a dźwięki dobiegały zewsząd ;) w maju walczyłem, myłem, smarowałem, podkładałem, wymieniłem zacisk na skręcany itp, itd ... później posmarowałem sztycę i zacisk smarem montażowym z miedzią i jak ręką odjął. Nie czyszczę jej nawet przy myciu roweru, cisza jak makiem zasiał ;) w tej chwili to już grubo ponad 1000km spokoju na pierwszej skromnej dawce ;) być może nawet niepotrzebnie wymieniałem zacisk ... ale wożę jako część zamienną ;)
aaadam
| 23:45 czwartek, 29 sierpnia 2013 | linkuj Zrobiłem to dwa razy, przed montażem każdego z siodełek. Podejrzewam, że aluminium z którego wykonane jest jarzmo (ma frezowane takie rowki) trze o siebie i wydaje te trzaski. Mycie i smarowanie nic nie pomoże. Muszę uzbroić się w cierpliwość i czekać na przesyłkę :D
Ksiegowy
| 14:54 czwartek, 29 sierpnia 2013 | linkuj mi pomogło na trzeszczenie rozebranie sztycy na kawałki (łącznie z odczepieniem tego jażma co mocuje siodełko i umycie w bieżącej wodzie jak wyschło zamocowałem do kupy i działa.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zasob